Födelsedag...igen

Tog mig hem helskinnad i torsdags.
Idag har vi, som alla Gävlebor redan vet, haft ett alldeles underbart väder. Vi var bjudna på lunch hemma hos svärföräldrarna för att i efterskott fira min födelsedag :D Inte mig emot! Fick ruskigt god mat och ett STORT paket. Jag fick en alldeles egen flytväst. Eftersom jag är helt oduglig på att simma var det mycket välkommet eftersom vi ändå är ute ganska mycket med båten. Tackar oxå ödmjukast eftersom svärfar trodde att jag väger mycket mindre än vad jag gör ;) Efter lite amning och långa barnvagnspromenader i höst/vinter kommer den att vara alldeles utmärkt till nästa sommar.

Sitter och funderar på om jag ska unna mig lite mer sol eller om det får räcka för idag. Hade det utmärkt i hängmattan hemma hos svärisarna innan jag var tvungen att lägga mig i hammocken i skuggan på altanen. Det senare draget innebar att jag slumrade till lite oxå ;)


En sån fast en helsvart (eller mörkt marinblå, svårt att avgöra faktiskt) fick jag!

Foto: flyväst.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0