GRATTIS!

Idag är det min 28:e födelsedag! Eftersom jag är i Umeå firas den inte på nåt speciellt sätt. Firade med min familj i söndags så jag (och bebbis) har redan fått en massa trevliga presenter.

Vad bjuder dagen på kan man ju undra. Eftersom bebbis tyckte att jag verkade lite kissnödig imorse poängterade den det genom att bodyslamma min urinblåsa några ggr innan jag var tvungen att kapitulera och kliva upp. Och det är inte bara och bara när man är i v.26 (idag) och sover i överslaf på en våningssäng. Men varför människa sover du i överslaf?, tänker ni kanske nu. Jo, det förklaras med att det är så lågt till tak i underslafen att jag inte kan sitta upp där nere. Därför gymnastiserar jag mig upp och ner ur sängen istället.

Bebbis verkar nu ha upptäckt att det går att ha huvudet neråt för den utforskar med obruten entusiasm möjligheterna att sträcka ut uppåt och sparka så att hela magen hoppar. Inte mig emot eftersom det är att föredra att bebbis gör ett svandyk istället för bomben med rumpan först när den ska ut. Utrymme för ändringar finns ju dock så än ska vi väl inte ropa hej.

Kommentarer
Postat av: Sara

grattis grattis

2010-06-02 @ 09:12:27
URL: http://saraochleo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Garttis grattis grattis på födelsedaaaaan! =)

Ojoj vilken liten cirkus bebis ;) Att du känner så tydligt.. jag känner mest lite buffandes jag ;) och bara på kvällarna när jag lutar mig tillbaka =) En välldans lugn bebbis i maggen har jag (än så länge iaf ;)

Massa bamse kramar!!

2010-06-02 @ 22:19:08
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0