Nörd-Linda

Sitter på balkongen med ett glas citron-lime saft och pluggar uppsats. Kan väl inte säga att jag gör några större framsteg men jag tror att inledningen är färdig snart och sen kommer allt att gå som smort....hoppas jag.

Imorgon vankas jobb igen. Jobbar tre dagar nästa vecka oxå. Är inte van att jobba så här lite så jag får myror i byxorna bara jag tänker på mitt schema. Samtidigt så jublar lata-Linda inom mig så jag tänker inte söka alltför mycket extratider. Det är oxå bara de här två veckorna som jag jobbar så här luftigt sen blir det bara mer och mer ju mer sommaren lider. Ser inte riktigt logiken i det men jag har mig själv att skylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0