Väntar

Sitter i skolan och väntar på att få åka hem. Bussen går kl 15.45. Hade tagit en tidigare buss om det inte hade inneburit att jag blivit tvungen att köpa en ny biljett. Så om nästan exakt 8 timmar är jag hemma (kl 22.37).

Har inte riktigt greppat än att jag har "sommarlov" och att jag dessutom inte ska tillbaka till skolan i höst. Har kanske lite att göra med att jag ska jobba på BB i sommar och kommer att känna mig som en vilsen barnmorskestudent när jag börjar där. Börjar förresten jobba på tisdag och jag har förhoppningar om att det kommer att gå bra. Ska gå nästan hela mitt intro med en jättegullig barnmorska så jag tror bara att det blir bra.


Foto: umu.se

Här sitter jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0