Home alone

Har precis vinkat av Erik som ska åka till fjällen med sin familj. Hade hemskt gärna följt med jag oxå men veckan som kommer är nästan den sämsta på hela våren att åka iväg under, jag vill inte missa första veckan på praktiken. Surt som fan, men det är inte jag som bestämmer.
Det är ganska skönt att vara ensam hemma oxå ;) Hade varit ännu skönare om jag hade sluppit "jobba" under veckan.
Nu ska jag bädda ner mig nån timme till innan jag måste gå upp och göra mig iordning inför kvällens äventyr på Kotten.


Så kul tyckte Leo att det var i fjällen förra året. Inte lika lätt att slänga
upp han på axeln nu kan jag meddela, nu är han ju stora karln ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0