Slapphelg

Efter att Erik åkt iväg igår bäddade jag som sagt var ner mig igen och sov nästan ända fram tills jag skulle till jobbet :D Kvällen åtnjöts i sällskap med tre trevliga "Kottar". Lärde mig dock en sak: om du beställer en kebabrulle till middag på jobbet och bara orkar äta halva, micra då inte den andra halvan klockan elva på kvällen när du kommer hem för att äta då. Detta misstag gjorde undertecknad igår och söndagen har därför varit något av en gastrointestinal bergochdalbana.

När jag inte satt på toa (vilket jag förövrigt gör med öppen dörr nu när jag är själv) tidigare idag var jag nere på stan och unnade mig lite saker. Det blev en tröja på H&M, handlar typ aldrig kläder där men idag gjorde jag ett fynd tror jag. Sedan unnade jag mig tre badbomber på LUSH. Den ena av dessa åkte i badet direkt när jag kom hem. Innan jag tog mig hem inhandlade jag en bra tidning och en glass i form av Sandwich Stracciatella *mums* som jag hade sällskap av i badet sen.


Foto: lush.se



Foto: gb.se


Kommentarer
Postat av: Ammi

Men gud vad härligt med lite bad! =)

2010-03-29 @ 15:09:02
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0