Inventering...

...var nåt som jag senast sysslade med under mina dagar på McD. Idag har det dock inventerats bland Lukas' kläder. Killen växer så det knakar och vi håller nu på att lämna strl 56 bakom oss. Tack vare att Erik och jag fyndat en massa begagnat samt fått massvis med kläder står det nu klart att han inte kommer att behöva nåt nytt innan han når strl 74. I strl 62 samt 68 som är de som står på tur nu har hann så mycket att jag i ärlighetens namn inte tror att han kommer att hinna ha allt.
Men som sagt, det drabbar ingen fattig eftersom vi inte betalat många kronor för hans kläder.

Ett tips på vägen till alla er som har en blogg men inte är nöjd med läsarantalet kan jag råda att skaffa barn. Min statistik har skjutit i höjden sen Lukas kom in i bilden.

Idag laddar vi återigen för ett besök hos Familjerätten. Skulle dit förra veckan men då ringde de två timmar innan och ställde in eftersom den vi skulle till hade blivit sjuk. Hoppas att alla håller sig friska idag så att Lukas får en pappa på papperet samt ett efternamn. Han ska få Erik's efternamn men eftersom Erik inte existerar i Lukas liv än på papperet så har vi fått vänta på det först. Rörigt, men det är väl charmen med byråkrati.


En ilsken liten Lukas från 5/10. Han har vuxit på sig en hel del sen dess.
Foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0