Val 2010


Idag har jag utövat en av mina mänskliga rättigheter och sagt mitt i valet. Jag poströstade på sjukhuset. Jag kände att jag satt mig in tillräckligt i frågan i år för att med gott samvete kunna säga mitt. Annars tycker jag att det är bättre att låta bli. Tänker inte berätta vad jag röstade på men jag kan säga så mycket som att Lars Ohly (v) behöver inte förvänta sig min röst i år heller. Han kan ta sin jävla bröstpump och stoppa upp nånstans ;) Och där slutade spänningen för idag.

Det ser inte ut att bli bebis idag heller. Den bökar runt där inne och verkar inte alls störas av att det nu borde vara ganska trångt vid det här laget. Jag tror att den tycker det är lite mysigt. Kommer att sakna de där gosiga buffarna när bebisen är ute även om det goset väger upp allt.
Min söta sambo börjar bli lite nervös nu och vankar runt här hemma som en nervös katt. Vid minsta lilla ljud från mig slänger han ett halvt skräckslaget öga på mig och undrar om jag mår bra.

Idag är det tydligen jag som har kökstjänst så jag ska pallra mig upp ur soffan och börja med att tömma diskmaskinen. Note to self: Fyll på glansmedel i maskinen!


Kommentarer
Postat av: ida

Ja bröstpumpar använder man inte mer än i nödfall det kan Lars stoppa upp så långt det går!

Tycker att ditt due-date passar fint för nedkomst då är det Ida i almenackan;-)

Hoppas att du snart får släppa bomben=)=)

kram

2010-09-08 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0