Dagen

Hade hoppats på samma väder som igår med strålande sol och värme men utanför mitt fönster är det grått och tråkigt. Planen för dagen är inte så avancerad men jag har upptäckt en krock i schemat. Lukas ska till BVC kl 14 för väga och mäta samt vaccination. Detta krockar med damernas 10 km på skidor så jag tänker faktiskt ge mig på en sak som i princip är förbjuden när det gäller idrott. Jag tänker spela in loppet och titta när vi kommer hem.

Inför BVC-besöket laddar vi idag för att Lukas ska ha passerat 7 kilos-strecket. Annars vet jag inte vad jag gör. Det går ju inte att få i ungen mer mat än vad han får.
Återkommer med en uppdatering i den frågan.

Kommentarer
Postat av: Sara

ja om inte annat vara sällskap till mig .. ;)

2011-02-28 @ 10:59:25
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0