Kärlek!!!

Som jag njöt, grät till och med en skvätt. Sånt fruktansvärt skönt ryck! Jag pratar naturligtvis om Marcus Hellners guld i VM-sprinten på skidor. Trodde att det var kört ett tag men så kommer karln flygande från...ja från vart? Satt och matade Lukas med gröt men han fick finna sig i att bli sittande med tom mun ett tag medan jag torkade tårarna. Lokalpatrioten i mig gladde sig även (såklart) åt Årsunda-Emils brons.


Foto: Tobias Lundkvist
Skidåkare är inte bara slemmiga och snoriga, de kan bära upp en och annan
kofta oxå.

Kommentarer
Postat av: Ida

SICKEN BILD! sluuurpsluuurp!

jag missade ju hela spektaklet, mycket dumt gjort känner jag så här i efterhand=/

2011-02-25 @ 17:39:36
Postat av: Sara

fortfarande med på torsdag?

jag har plockat fram sakerna jag ska ta med iaf. om du har mkt så kanske erik kan ta bilen å åka hit med dem så tar jag de i bilen (antar att han jobbar på torsdag)

jag dumpar leo på dagis å åker upp dit direkt (ca 9.20 borde jag vara där) å tar bord. hoppas att det finns bord kvar då, "öppnar" kl 10.

låter som en plan? har du invändningar eller andra ideer? ;)

2011-02-27 @ 21:30:30
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0