Operation panikstäd!

Erik lovade sin kära mormor att hon kunde komma hit nån och hälsa på Lukas. Hon lovade att hon skulle ringa innan och bestämma en tid. I min och Erik's värld innebär "bestämma en tid" att man kanske menar en annan dag. Nyss ringde hon och säger att hon i princip redan är på väg.
Hysteriskt roligt tycker jag som för tillfället befinner mig i en lägenhet som inte har sett en dammsugare på typ tre veckor. Erik bryr sig inte ett skit eftersom han är på jobbet och inte kommer att behöva ta del av spektaklet.

Dessutom är jag så jävla förbannad över en sak som förmodligen kommer att innebära att jag är helt borta från att göra min sista förlossningspraktik här i Gävle när jag börjar skolan igen. Så...Östersund våren 2012...here I come. För Sundsvall sätter jag inte min fot i igen.

Och som grädde på moset kommer säkert Erik's mormor att dyka upp mitt i VM-sprinten som jag har längtat till sen Tour de ski avslutades i början på januari. Gode Gud giv mig styrka!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare..går det inte att ordna så du får göra praktiken i gävle? stackare,

2011-02-24 @ 12:33:45
Postat av: Denise

Jag förstår ju att du kanske helst hade gjort praktik i Gävle. Men Östersund är fint. Och jag bor ju här! ;)

2011-02-24 @ 17:01:33
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/
Postat av: Ida

.-O jag förstår varför du var sur, på alla punkter faktiskt! men jag hoppas att mormorbesöket gick bra iaf!

vad det gäller praktiken så fattar jag inte vad det är för system. det kan komma att bli lika för mig även om de säger att man har förtur på praktik hemmavid om man har barn. det jag hoppas på är ju att jag kommer vara hyftsat ensam om att ha praktik i detta område till hösten.

men det finns ju fler förlossningar än gävle och östersund..får man inte göra i hudik el falun, för dit är det ju iaf pendelavstånd så att du skulle kunna åka hem lite oftare.

kram på´re

2011-02-24 @ 17:37:23
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0