Pinsamt

Nu är det pinsamt länge sedan jag hörde av mig i bloggen. Andan faller inte på och tiden räcker inte heller riktigt till. Sedan mitten på juni är jag tillbaka och jobbar på BB och trivs som vanligt alldeles ypperligt bra. Trevligare kollegor får man leta efter, det är nog bara tjejerna på "Kotten" som skulle kunna konkurrera.

Lukas är nu en stor kille som blir 10 månader om några dagar. Sedan början på juni tycker han numera om att ligga på mage och krälar sig fram genom livet i en hisklig fart. Än så länge är han för feg för att försöka resa sig själv men går utan problem när man håller i honom. I dagarna som har varit har han varit riktigt hängig med hög feber vilket har gjort att sömn har blivit en bristvara främst hos hans föräldrar. Jag tror bestämt att vi har haft påhälsning av "tredagarsfebern".

Jag önskar att jag kunde bjuda på lite bilder men jag har inga på den här datorn. Vi får se om jag kan få till några under veckan.

Until later...enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0