Sommarjobb!

Det är ju sedan tidigare klart att jag ska jobba på BB i sommar. Först var tanken att jag skulle jobba ca 50% hela sommaren eftersom det såg lite mörkt ut för Erik att kunna vara hemma. Men nu har det löst sig så nu jobbar jag första halvan 50% och sen jobbar jag ca 100%. Längtar så efter att få börja jobba. Det får vara hur mysigt som helst att vara hemma med Lukas men man erhåller inte direkt nån vuxenstimulans. Det man gör med andra vuxna kretsar alltid kring barnen. Kan då tyckas lite skumt att jag ska jobba på BB då där bebisdimman ligger tjock, men jag får iallafall betalt för det.

Går härmed ut med en uppmaning till mina BB-kollegor som läser detta (har ingen aning om hur många ni är): Ring mig om det behövs folk nån helg nu under våren! Behöver lite uppvärmning innan sommaren drar igång annars kommer jag att få en chock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0