Tack gode Gud!

Satt härom dagen och tänkte att nu måste jag verkligen göra nåt åt mitt hår, det lilla som finns kvar efter amningen. Nackdelen har dock varit att min älskade frisör Sofie fick en liten Ella en vecka efter att Lukas föddes så hon har såklart varit mammaledig sen dess. Nu är väntan över för hon ska börja jobba fredagar! Yiippiii! Det blir en bokning så fort jag anser att det finns utrymme i plånboken. Känns dessutom skönt att gå till nån som förstår varför det bara sitter en handfull strån kvar på huvudet ;) Sofie hittar ni på Salong Poppitopp!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad gullig du är gumman! Blir så glad!!! Dock tror jag inte riktigt på dig att du bara har en handfull strån kvar av ditt härliga hår ;) Massa kramar till er sötnosar (du och lucas;)

2011-03-13 @ 18:56:21
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jaaaaaaaaa!!! Det vill vi!!! =D Gud vad mysigt! Visar de "Lingon" filmen då!?! Gud vad kul!! Fast nu precis när jag skrev kom jag ju på att vi har babymassage kl 10.30 då... och filmen börjar 11 va? =( Kan vi inte gå onsdagen efter? För då har vi äntligen ingenting ;) Det har varit mammaträffar varje barnvagnsbio tid innan!

2011-03-18 @ 08:11:38
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0