Återfunnen

Belysningsfjärrkontrollen återfanns idag på eftermiddagen då Erik kom på att han nog städat undan den när han röjde upp på vardagsrumsbordet. Jag upphör inte att imponeras av hur ouppmärksam han kan vara på saker som passerar förbi framför näsan. Frågar jag t.ex var Lukas strumpor är nånstans får jag garanterat ett "Jag vet inte" till svar även fast jag vet att han tog av dem för fem minuter sen.

Borde verkligen hoppa i säng eftersom Lukas ska vara på dagis innan åtta imorrn och tidiga mornar är inget som varken han eller jag är speciellt bra på. Skönt är dock att frukosten inte blir mitt problem att få i honom eftersom han äter den på dagis imorrn. Idag har han sovit på dagis för första gången och det gick sådär. Eftersom han är så duktig på att sova i eget rum, utan andra människor i närheten, blev han väckt av de andra barnen. Nya tag imorrn och sen kör vi på "riktigt" på onsdag, om han håller sig frisk vill säga. Snoret har börjat rinna och så hostar han lite till och från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0