Det glömde jag ju!!!!

Glömde en sak när jag skrev senast. Än en gång är det dags för ett stort idrottsmästerskap vilket resulterar att hornen växer ut (mer än vanligt) och det smått religösa skimret lägger sig över min värld. Hockey-VM är igång och jag lider stora kval inför kvällen då Sverige spelar och jag ska på fest. Hoppas att det finns nån som delar mitt intresse så jag får se lite iallafall. Det brukar dock inte vara ett problem hos Cattis. Jag minns invigningarna av OS och fotbolls-VM förra året med ett glatt leende. "Jag vinkar åt Grekland, Fia!!!"
Aaahhhh...OS... Nästa år är det dags igen, sommar-OS den gången. Då ska Nyman ha semester och sitta bänkad längst fram, helst med Fia, och vinka in de olika nationerna när de äntrar den olympiska spelplanen. Det är ju så man får rysningar.

Nu ska jag ta med mig en cider in duschen och påbörja förvandlingen inför kvällen. Jag vet att jag är obeskrivligt snygg men jag måste erkänna att det är inte allt en skänk från naturen, jag behöver lite hjälp på traven. Med bredspackel och lite målafärg e man som ny igen.

Nu fick du lite o bita i Viktor, två inlägg på en och samma dag!!! Ojojoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0