Vuxenpoäng

Inspirerad av Amelie var jag tvungen att göra ett vuxentest för att kolla hur gammal jag egentligen är och håll i er nu, speciellt ni som inte tycker att Nyman inte är äldre än 12.

Verklig ålder: 25 år
Vuxenpoäng: 20,2
Uppskattad ålder: 37,7 år!!! Det är nästan 40 år det!

Detta kan bara tyda på en sak. Jag måste skaffa mig ett liv! Bränn ICA-kortet, riv pensionskontot och skippa storhandlingarna på Willy's och ICA Maxi och roa mig mer än en gång/halvår.

Nej såna här ungdomsfasoner har jag inte tid med. Tvättstugan kallar!

Ha det ungdomar! //tant Linda

Kommentarer
Postat av: Elin

Min uppskattade ålder blev 26 när jag gjorde de där :P Så jag får ta och lugna ner mig lite också. haha :)

2007-05-18 @ 12:03:59
Postat av: Angelica

Haha!! Du är knäpp!! Men det lät dock riktigt roligt. Känner själv att jag skulle behöva göra ett sånt test för att verkligen räkna ut hur mogen tonåring jag är ;) Så hur går uträkningen till?

2009-09-04 @ 22:23:05
URL: http://angelicaj.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0