Älskar sånt här!

Tack Alex för inspirationen!

VUXENPOÄNG

Jobb (1p): Jajemensan
Visitkort (1p): Nope
Konferens(1p): Det händer
Bor hos föräldrar (-2p): Nej, Gud bevare mig
Är sambo (1p): Ja
Är förlovad (1p): Det oxå
Är gift (1p): Nä, och det lär väl inte bli så heller
Skild (3p): Nej, det hänger ju lite ihop med föregående punkt
Äga villa (2p): Nä, men lägenhet. Gills det?
Ha en bil (1p kombi +1p): Bil: JA. Kombi: JA
Hund (1p): Nej, de luktar
Lån (1p): O ja
Gemensam ekonomi (1p): Aldrig i livet

Pensionssparar (1p): Ja

Storhandla (1p): Ja, med lista och allt

Ica-kundkort (1p): Flitigt använt oxå
Använda rabattkuponger (2p): Det händer
Äga hushållsassistent (1p): Nä, men en stavmixer
Äga diskmaskin (1p): Japp
Dubbelsäng (2p): Ja, annars blir det lite trångt. Do not mess with my sleep!
Ha julgran på julen (1p): Ja och en riktig oxå
Gråa hår (1p): Hittade ett i somras
Celluliter (1p): O ja, ser ut som ett apelsinskal
Prenumerera på morgontidning (1p): nej, är för snål för sånt
Lösa soduku (1p): JA!
Välja att inte svara i telefon (2p): Dagligen
Putsa fönster (1): Ja, händer till och med att jag gör det med fönsterskrapa och allt, men SK är bäst
Svampplockning (2p): Det sköter svärmor
Långfärdsskridskor (1p): Nej då kan man ju drunkna. Tacka vet jag längdskidor
Parmiddag (1p): Varför då?
Vinprovning (1p): Blää, nej
Danskurs (1p): Nej det skulle bara se roligt ut
Partaja till 70-tals hits (1p): Alltid
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p): Kanske, om man skippar kaffet
Däcka före 23.00 dagligen (1p): Nej, måste kolla på Bones först
Föredra soffan framför krogen (1p): Ja, är rädd för det
Spela bingolotto (1p): Inte sedan Loket slutade ;)
Tycka att Ernst Kirschstiger är en pudding (1p): O nej, pallar inte människor som inte kan använda strumpor till långbyxor
Ha höftproblem (1p): Ja faktiskt. Vänster höft spökar lite ibland, den hoppar nästan ur ibland. Har några trasiga ledband sedan jag spelade fotboll :)
Köa till Allsång på Skansen kl 7 (2p): Nää
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p): Det händer, speciellt när jag jobbar.

Hur många lyckades jag skrapa ihop den här gången? .... 24!!! Fick typ 20 när jag gjorde det förra gången. Hur många får du ihop?

Kommentarer
Postat av: Elin

Snart är det stor dags att ta ut skidorna tjejen =D Blir nog första svängen på söndag kanske. Om snön ligger kvar vill säga ;D

2007-11-29 @ 11:16:10
Postat av: Frida, igen

okej, min kommentar hamnade på lite fel inlägg såg jag såhär efteråt. men det är ju saksamma :P

2007-11-30 @ 23:36:25
Postat av: Frida

nää inge mer DT för mig... Men ska absolut komma in och säga hej innan jag far iväg, och då såklart när du är där ;) måste in och lämna värdinne-utstyrseln också så. Jag åker nästa söndag.. Men vi ses innan dess ;) lycka til på jobbet ! kram

2007-12-01 @ 14:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0