Idag...

...har gått alldeles för fort. Vet inte hur det blev med grammatiken där men det bjuder jag på, ni förstår kanske ändå. Tänkte bjuda på lite kunskap då jag vet att detta blivit efterfrågat den senaste tiden. Så kära läsare, det vi ska lära oss lite mer om idag är...ett ord faktiskt, det blev: Önskan (ordet alltså).

Tänkte dessutom meddela att jag börjat modeblogga. Här kommer DAGENS OUTFIT :

image22

Topp: Rutig damskjorta by Johan Skoglund
Byxa: Svarta femficksbyxor by Johan Skoglund
Penna: Blå bläckpenna by BIC
Skor: Svarta skinnskor by Arbesko

Vill även rikta ett stort TACK till chiifen som påpekade att jag faktiskt såg ut som jag var 25 idag när jag hade glasögonen på mig och att han fixade och trixade så jag fick ledigt över jul och nyår. Cred mannen!

Tack för idag kära medarbetare, idag var det kul att jobba!



Kommentarer
Postat av: Darth.

Nej, idag var det inte kul att jobba.
Och dagen har inte alls gått fort.
Bajsdag.
MEN JAG ÄR LEDIG RESTEN AV NOVEMBER! :D

2007-11-18 @ 21:56:31
Postat av: Frida

Jag kommer då verkligen inte sakna den outfiten i vinter ;D haha. Hoppas det blir lite DT-tid för oss innan jag åker iväg bara !! ;)

2007-11-18 @ 23:59:09
Postat av: Nella

Haha, synd att vi inte har så varierade kläder på Donken så vi kunde lägg upp olika dagens-jobb-outfit ;P

2007-11-19 @ 07:15:57
URL: http://nellas.blogg.se
Postat av: Denise

Jo, vi kan visst lägga upp dagens outfit i mer varierande former!
DT-Headset, förkläde, skärmkeps, keps, skräprunda-outfit osv ;)

2007-11-19 @ 19:15:33
Postat av: Frida

Jaaa ellerhur ! Kommer faktiskt sakna er måste jag säga. Men har ju tagit tjänstledigt så kommer tillbaka till Maj :P jag börjar jobba den 14e dec så åker nog upp veckan innan för utbildning och allt sånt...

2007-11-19 @ 23:12:36
URL: http://carlssonfrida.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hmm.. jag finner inga ord.

2007-11-20 @ 11:35:56
URL: http://sundancekids.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0