Trenden växer

Känns skönt att veta att min kunskapssatsning är så pass uppskattad. Senaste nöjda kund är Alex syster. Alex själv är i Egypten och flyger matta och rider kamel eller nåt i den stilen. Jag lovar, jag är inte ett dugg avundsjuk, inte ett dugg.
Kommer nog inte att vara lika frekvent framöver som jag varit den senaste tiden. Har fått nycklarna till nya lägenheten så nu är det rust som gäller. Tur att man har händiga svärföräldrar som ställer upp annars skulle tapeterna hamna snett och takfärgen släppa efter en vecka. Detta är ju ett alldeles ypperligt tillfälle för Denise att komma ikapp gällande bloggandet. Hon har ju haft lite ångest över att jag varit mer frekvent än henne. Det är nog bara en fas snufsan, det går nog över snart.

Tänkte dock bjuda på en goding inför helgen, så gör er redo. Plocka fram snittarna, tänd lite ljus och ställ vinet på luftning för nu ska vi lära oss allt om...corned beef...detta beryktade matfenomen.

Ha en trevlig helg på er, speciellt om ni jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0