Bloggsverige! Ha tålamod!

Gomorron världen!
Hade personalfest igår och det var riktigt roligt. Har mer eller mindre frivilligt lovat att lägga ut bilder från detta spektakel men jag tänkte be er ha tålamod. Min (pojkvännens) kortläsare är lite lynnig och fungerar bara när den känner för det (som combon med andra ord), dessutom vill min dator inte riktigt vara kompis med min kamera så jag kan ladda direkt från den. Detta gör att bilderna kanske inte kommer förrän i eftermiddag. Går det att vänta så länge Frida? ;)

Nu ska jag skriva uppsats med fröken Skogh. Jag har bjudit hem henne idag eftersom jag inte visste vad det skulle vara för status på mig när jag vaknade.

Kommentarer
Postat av: sundancekid

OOhhh, har det vankats donken partaj?
Måste isåfall få kika på dom bilderna! :P

2007-10-23 @ 09:51:39
Postat av: Denise

Jag vill se bilderna Linda. Jag har ju inte varit hem än men jag ska lägga ut lite fula bilder ikväll, på Micke och hans marshmallowmun bland annat!

2007-10-23 @ 11:15:26
Postat av: Frida

haha nyman det går så bra att vänta så. lägger ut senare idag jag också. och TACK för gårdagen, var väldans skoj :D

2007-10-23 @ 11:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0