Sökes: julstämning

Vet inte vad det är för fel på mig. Jag brukar ju ha julstämning i kroppen i princip året runt. I år är så dock inte fallet. Jag försöker hjälpa allt på traven med tända ljus, julgran, julmusik, julmat och en massa julklappar under granen. Men det händer ingenting. Befinner mig i nån form av koma. Jag varken ser eller hör vad som sker runtomkring mig, häromdagen klev jag rakt ut i gatan utan att se mig för. Kan meddela att både jag och bilisten höll på hamna på sjukan men det redde upp sig.
Tycker att jag inte gör nåt annat än jobbar även fast jag jobbar färre timmar nu än vad jag gjorde under de gyllene bågarna. Är i och för sig ledig då och då men i december har de lediga dagarna inte ens fyllt ut handens fem fingrar. Dessutom känns det som att jag enbart går till jobbet för att jobba av mitt år så jag kan söka vidare till barnmorskeprogrammet.

Nu ska jag fortsätta med att rota lite julstämning i den här sargade kroppen...får trösta mig med att jag hade varit ännu mer sargad om jag gått i närkontakt med den där bilen ;)


Kommentarer
Postat av: Katta

Linda, detta låter inte bra.. Hoppas att du har hittat julstämmningen och vill önska dig en god jul!! Kramar!

2008-12-24 @ 14:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0