En liten uppdatering

Var faktiskt ledig i helgen. Lördagen ägnades åt lite friluftsaktiviteter i form av fiske. Var riktigt mysigt. Jag fiskade inte utan fungerade mest som bisittare. Tråkigt var dock att när vi skulle grilla korv på våra engångsgrillar från DollarStore så funkade inte nån av dem (hade två). Med tanke på att jag var riktigt hungrig vid det laget var det bara att packa ihop och åka hem trots att varken jag eller Erik riktigt kände för att bege oss hemåt.

Funderar faktiskt på att åka väg i helgen igen men då blir det nog övernattning i tält. Tänker inte chansa på engångsgrill igen så det blir nog att till att ta med sig Trangia-köket. Hoppas bara att det blir hyfsat väder.
Har faktiskt skickat efter ett alldeles eget fiskespö med rulle och allt. Hittade en riktigt snygg svart rulle. Erik beställde även lite lull-lull som tydligen ska vara bra när man fiskar. Själv funderar jag på att höra av mig till pappa som har miljarders olika prylar som ska locka fram fiskarna.

Lovar att det kommer en uppdatering från det kommande fiskeäventyret. Kanske till och med med bilder ;)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: De

Jag har hört att om man strör lite majs (alltså, majskorn, inte majskolvar) på vattenytan så nappar det. Jag vet inte om fallet är så, men det kanske är värt att testa? :)

2008-07-21 @ 23:17:09
Postat av: Darth

Jag har hört att om man strör lite majs (alltså, majskorn, inte majskolvar) på vattenytan så nappar det. Jag vet inte om fallet är så, men det kanske är värt att testa? :)

2008-07-21 @ 23:17:40
Postat av: malin.,

tjenis ! fy tudan va jag har ont i mina tår. lilltårna, du vet sådär härligt ont efter att gått en dag barfota i tygskor :) haha! kanon fint väder i sthlm! wohoo ! så vi har tagit massa bilder på båtar o sånt där.. så jag undrar om jag kanske kan få KOMMA FÖRBI och DU HJÄLPER mig att lägga in dom ?

jag har verkligen inte pengar nu att köpa en egen dosa. :(



vi hörs om de ! kraaam

2008-07-22 @ 20:42:03
URL: http://momalolinons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0