Nu blir det av!

Imorgon, torsdag, blir det av. Vad tänker jag inte berätta än, men förhoppningsvis har jag lite glada nyheter att berätta innan sommaren är slut. Och NEJ jag ska inte skaffa barn eller gifta mig!

Arbetsdagen idag har varit skum. Tiden har gått riktigt fort och det känns verkligen som att jag glömt nåt. Kan inte komma på vad det skulle vara så det är ju säkert inget. Nojig som jag är kan jag inte släppa det så jag kommer förmodligen sova oroligt inatt och ha en massa konstiga drömmar om patienter som inte har fått sina mediciner som de ska.

Med små små babysteg närmare sig vecka 33. Jaha och vad händer då då? tänker ni säkerligen nu och det berättar jag så gärna så. JAG HAR SEMESTER DÅ!!! En hel vecka. Hoppas verkligen att det blir fint väder för jag vill ut och tälta. Det trodde ni kanske inte men jag är lite av en Skogs-Mulle, bara det finns en toalett i närheten. Har inte riktigt fått in klämmen på det där med att göra mina behov i det fria.

Idag har jag förresten haft besök av min kära syster. Hon hämtade upp mig i morse och så bar det av till Absolut Brun för en 15-minuters dos av artificiellt solljus. Efter det bar det av till systerns residens där jag bl.a. fick träffa hennes sambo Larssa. Vi hade aldrig träffats förr så vi var väl lite blyga för varandra till en början. Efter det besöket bar det av mot ICA Maxi där det inhandlades lunch som sedan avnjöts i min soffa innan syrran drog vidare och jag var tvungen att åka till jobbet.
Det var verkligen trevligt att umgås med lillasyster en stund. Hoppas att vi får tillfälle snart igen :)



Larssa - The Sambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0