Snart så...

...ska jag ha semester i en hel vecka. Det var dock inte så snart som jag först trodde. Räknade lite på det och konstaterade till min fasa att det är nästan  lika långt tills jag är ledig som jag har jobbat i sommar.

Funderar på om jag ska ge mig själv lite ledigt nån vecka i höst. Ska ta mig en funderare. Som den höst/vintermänniska jag är så lutar det åt tidigt november.

Dagens största behållning var när jag vid ett flertal tillfällen fick träffa fröken/syster Skogh. Alltid en fröjd! Som de hårt arbetande karriärskvinnor vi är har vi fortfarande inte lyckats fått till en fika eller nån annan aktivitet. Vi lyckas alltid vara lediga på olika dagar.

Nej, nu måste jag gå på toa ;) Ha det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0