Let it snow, let it snow, let it snow...

Helgen har än så länge varit fullt OK. Så länge det fortsätter att vara minusgrader och snön faller då och då är jag nöjd. Idag är det exakt en sån där morgon som jag alltid vill ha. Termometern visar -3,5 grader, snön faller utanför förnstret och det är längdskidor på TV (Jakob Hård och Anders Blomqvist kommenterar, kan det bli bättre?)
Fortsätter vädret att bete sig så här kan nästa helg bli ännu bättre för då är det skyltsöndag och första advent och det betyder att man får börja julpynta. Första advent-helgen är ju i en av de största helgerna i mitt julfixerade liv. Får se om det kanske till och med bär av till Furuvik och julmarknaden där, svärmor nämnde nåt om det i förbifarten.

Om det är nån som bryr sig om mitt hälsotillstånd kan jag meddela att det fortfarande snurrar. Gårdagen var nästan värre än fredagen. Behöver jag nämna att det direkt inte blev bättre av att hela Eriks släkt kom instormande här hemma vid tre-tiden igår och skulle fira hans födelsedag. Kan väl vara trevligt tycker säkert nån av er men jag kan berätta för er att när de här människorna samlas på ett och samma ställe når de ljudnivåer som sällan presteras av mänskliga röster. Jag förstår inte att man som människa kan ha ett sånt enormt behov av att höras och synas att man utkonkurrerar ett stridsflygplan på kuppen. Visst att jag är högljudd men de slår alla befintliga och obefintliga rekord.
Hoppas att det inte snurrar allt för mycket imorgon så att jag kan gå till jobbet, än så länge idag känns det bra men man ska inte ropa hej än.

Take care!!! //L

Kommentarer
Postat av: Ammi

Hur trivs du med Lush grejerna? :) Krya på dig!

2008-11-23 @ 13:01:42
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0