HOHOHO....Merry Christmas!


Nu tänker jag vara lite vågad och dra till med ett God Jul så här fyra timmar för tidigt.

Vill passa på att tacka alla som jag har fått fina julkort ifrån. Dagens kort-skörd bestod av ett kort från min alldeles egna Darth (aka Denise). Till nästa jul lovar jag bättring på julkortsfronten, har helt enkelt inte haft tid att skicka så många i år.

Från det ena till det fjärde. Jag och Erik åkte till MAX och köpte med oss mat idag. Där inne var det, som sig bör dagen innan julafton, lite smått kaos. Jag stod och bara njöt och saknade mitt älskade McD. Fanns det nåt som var roligare än att jobba dan innan jul? Det var ju hur kul som helst. Fullt med folk och alldeles underbara jobbarkompisar. Shit vad jag saknar det!

Imorgon kommer jag att fira jul hemma hos mina föräldrar för första gången någonsin. Vi brukar alltid fira hos farmor men nu börjar hon bli så till åren kommen att hon inte riktigt orkar längre så därför ska vi vara hos mamma och pappa. Blir spännande att se hur det kommer att fortlöpa. Har en känsla av att mamma kommer att vara skitsur över att ingen hjälper till och om man erbjuder sig kommer hon att bli sur över det eftersom man inte gör exakt som hon vill. Precis som vanligt med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Denise

You're welcome. Pusspuss!

2009-12-23 @ 22:03:25
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0