Håller med Katta!

Håller med om att det verkligen är dags för en uppdatering. Måste väl erkänna att mitt liv ännu en gång är inne i en sån där oerhört tråkig fas. Jobba, sova, äta, jobba, sova, äta.... Så ser det ut.

Kan dock meddela att jag testat mina nya skidor häromdagen. Det var onekligen lite vingligt men jag höll mig på benen, det var ju faktiskt tio år sen sist. Det blev bara en kort vända för det fanns inga spår.

Vad mer har hänt? Jo jag kan ju ta tillfället i akt att gratulera The Chrizz som lyckades ta körkort två dagar efter 18-årsdagen. Respect! Ska bara försöka få honom att förstå att jag behöver skjuts hem i natt. För tro det eller ej, men jag ska faktiskt på fest ikväll. Hos Cattis! Henne har jag inte träffat sen stan brann. Tror inte att jag överdriver när jag säger att det var i augusti senast.

Nästa vecka står en lunch/fika-dejt med Fröken Skogh på tapeten. Det var inte alldeles nyligen jag träffade henne heller.

Tar med kameran ikväll, får se om det blir några bilder... Tycker att Darth kan ta med sig kameran till innebandyn nån gång så man får se folket in action ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Japp de har jag gjort :D

Fast chefen hos dig, ville inte att jag skulle skicka en direkt, hon ville ha in den från bemanningscentrum, å den ansökan jag skrev dit e kass... :( Men var tvungen å skriva nån allmänn som kan skickas till alla avdelningar.. Lägg in ett ord för mig ;) Jag skulle ringa henne igen om cirka en vecka sa hon så då gör jag de :)

Tyckte de va svårt å veta riktigt vad man gör på de olika avdelningarna, men de jag fatta om din verka intressant :)



Jo jag vet, huvudvärken e piss, har kollat nacke också, om jag spänner mig å grejer, men får bara ont i nacke om jag får träningsvärk :P Så jag vet inte vad de kan vara.. De är säkert stress, men jag kan inte komma på vad jag skulle vara stressad över, så jag vet inte vad jag ska göra åt de.. Får hoppas att de blir bätttre bara! :)

2009-01-24 @ 17:31:32
Postat av: Denise

Jag ska verkligen ta med mig kameran till innebandyn i onsdag. Team Valbo in Ation! Du får gärna kika förbi, ta med dig en klubba så får du gärna spela med oss också! :D

2009-01-25 @ 18:25:46
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du kommer få tampas me mig i sommar! ;)

2009-01-31 @ 09:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0