Bizarro!

Verkar ha drabbats av nån varannan-dag-sjuka. I förrgår kände jag mig skitrisig, igår mådde jag bra och idag känns det som att halsen håller på att brinner upp.

Känner mig lite sliten oxå pga. jag har sovit skitdåligt inatt. Har ju en egenhet att kunna drömma de mest sjuka sakerna. I bloggen har jag bl.a. berättat om den här! Drömde nu en bisarr dröm om en helt sjuk släktträff som min sambos släkt hade. Till saken hörde att det kom en massa människor som som jag känner men som i mina ögon inte alls hörde hemma där. Låter inte så häpnadsväckande när man försöker berätta det i efterhand men jag var helst stum när jag vaknade.

Ett lugn har lagt sig över mig nu när det gäller skolan. Den senaste veckan har jag lämnat in en uppgift som ska vara inne 24/11 och en som ska vara inne 28/12. Det enda jag har kvar att prestera nu under höstterminen är en nättenta i embryologi och en projektplan som jag har goda förhoppningar om att bli klar med inom de närmaste två veckorna.

Nu ska jag gå och göra mig lite sötare, ska träffa min basgrupp från skolan på nätet och diskutera lite skolarbete inför nästa vecka i Umeå.

Kommentarer
Postat av: Anna

JISSES så duktig du är!

Va långt ni kommit med projektplanen... för oss sitter det fast med karlssons klister=)

Inte kommit nästan ngn stans... PANIK!

Dessutom har jag och Kicki fått olika veckor att plugga med P-planen...=(

2009-11-13 @ 09:30:29
URL: http://gustavochester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0