Tomtar, tomtar, tomtar, vi e små små tomtar...


Tog mig i kragen och pyntade lite inför advent och julen. Eftersom jag knappt kommer att vara hemma innan jul blev det bara lightversionen i år. Det blev några tomtar, ljusstakar och stjärnor. Blev jublande glad när jag hittade mina Nittsjötomtar uppe på vinden. Förra året fick jag klara mig utan dem eftersom jag helt enkelt inte hittade dem i röran.

Förresten "alla" läsare, jag uppmanar er att gå in och gratulera min kära lillasyster som fyller 23 år idag. Shit, vad både hon och jag börjar bli gamla nu ;) På söndag blir det firande hemma hos farmor.



Kommentarer
Postat av: Lushtjejerna i Gävle



jag går in och grattar henne, så går du in och tävlar hos oss ;) Kram (så sjuk är jag inte) ;)

2009-11-27 @ 14:28:47
URL: http://lushgavle.blogg.se/
Postat av: Ammi

Nejdå, vi behöver bara veta om du kan hämta eventuell vinst i butiken, eller om det måste skickas på posten=)

2009-11-27 @ 18:54:28
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0