Idol - this far


Har tagit en paus i pluggandet och sitter och tittar på gårdagens avsnitt av Idol som jag missade. Några saker har slagit mig gällande några av årets deltagare.

Mariette - cool brud med sina dreads, men...hon är lite stirrig. Jag blir fan rädd när jag sitter i soffan, det är som att hon kan se igenom en. Gives me chills, brrrr....

Rasmus - killen som var med för ett år sen och såg ut som en mes men nu har kommit tillbaka söndertatuerad med piercingar på ställen jag knappt kan stava till. Ser lite sliten ut och beter sig lite påtänt om jag får säga mitt. Ryckig, knyckig och spastisk. Hans version av I'm Yours i gårdagen avsnitt kan bara klassas som en rejäl slaktning. Skicka hem honom snarast.

Rabih - ser väl ganska bra ut vid första anblicken, men när han öppnar käften...är det en tjej? Ha det i åtanke när du hör honom nästa gång. Ser lite bajsnödig ut när han sjunger och behöver öva mikrofonteknik. Håller mikrofonen som han är beredd att svepa den största öl jorden har skådat.

Erik - är söt på sitt sätt och sjunger riktigt bra. Luktar lite vinnare. Men....han har ett lite litet ansikte för resten av huvudet. Inget som störde mig speciellt mycket fram tills min sambo kläckte en kommentar om det förra veckan så nu kan jag inte släppa det. Tycker ansiktet krymper för varje gång jag ser honom.

Clara - Furuviks stolthet och därmed oxå Gävles. Var grym i tisdags och hur snygg var hon inte? RÖSTA VIDARE HENNE!!!

Peter Jidhe - börjat bli riktigt het...

Återkommer om jag kommer på nåt mer.


Kommentarer
Postat av: sara

rabih har jag inte alls lagt märke till förrän idag .. han sjunger som en tjej ja men de låter ju bra/annorlunda/udda (positivt iaf)



hejja tove!!

2009-10-02 @ 21:06:46
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0