Klamydiaprov!

Det här med barnmorskeriet går framåt. Idag har jag tagit klamydiaprover (lyckades nypa en tjej, FÖRLÅT!) och fick ännu en gång beröm av min handledare för mitt fina grepp. Har pratat engelska med en brasiliansk blivande mamma och sen har jag gjort lite andra grejer oxå men det mår ni bäst av att inte veta :D
Blev dessutom bjuden på gratislunch. Tack Bayer Schering Pharma! Älskar när läkemedelsbolag kommer och bjuder på gratisgrejer. Den här gången skulle det nya p-pillret Qlaira introduceras. Försåg mig girigt med en penna, ett litet block och en handkräm.

Dagens UPPMANING! Ni som inte testat er för klamydia på länge eller har en ny partner kan beställa ett gratis provset på klamydia.se. Du behöver inte ens märka av att du har klamydia, du kan bära på en "tyst" infektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0