Jag har inte glömt bort...

... OS-silvret i sprintstafett från igår. Det är bara det att jag låg så skönt nerbäddad igår när loppet gick att jag inte orkade ta mig upp och reflektera över det hela. Jag tycker att det var lite surt att det inte blev guld men tjejerna verkade ju nöjda så då är jag nöjd oxå.


Charlotte Kalla & Anna Haag - OS-silver sprintstafett

Klockan ringde kl.04 imorse och då var det bara att ta sig i kragen och stiga upp. 05.30 gick tåget till Sundsvall. Kom hit till 08.30 och 08.31 började jag längta hem. Förlöste en liten kille på förmiddagen men inte ens det var kul. Vill inte vara här. Får försöka se det positiva i det hela, på fredag åker jag hem och sen hoppas jag att jag inte behöver vara här nåt mer. Har en trevlig handledare den här gången iallafall.
Nu ska jag tycka synd om mig själv ett tag till och gå och värma min färdigmat i mikron och hoppas på att det är nån som har glömt ketchup i kylen för det vill jag ha till min lasagne ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det som är så jobbigt med Sundsvall? Bara att det är hemifrån el nåt annat? Trist när det ska kännas tungt och tråkigt!

Vilken tur du hade med tåget, blir lite avis:-P

jobba på, snart är det helgkram

2010-02-23 @ 20:38:15
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0