Båttur och bebiskläder

Packade ihop mig, Erik och pappa i båten igår och gav oss ut igår förmiddag. Var alldeles perfekt väder. Lagom varmt, lagom blåsigt och ett och annat MOLN som skuggade solen då och då. Jag svullnade som en tok i mina fötter så jag kunde inte stå allför långa stunder åt gången men jag lyckades få en lite firre i allafall. Pappa och Erik drog upp ett tjugotal aborrar var (de flesta fick dock åka tillbaka igen).

Innan vi gav oss iväg var jag upp i ottan och tvättade. Fick för mig att tvätta lite av bebiskläderna som vi nu börjat samla på oss så nu hänger det en hel drös med miniplagg och väntar på att jag ska få tummen ur och sortera dem. Tänkte vara lite ambitiös och stryka dem åtminstone första gången. Tror inte att det kommer att bli alltför mycket av den varan när Bebbis väl har kommit ut ;)

Var till Sara idag och blev lite bortskämd. Svärföräldrarna och Erik bytte hennes altantak som blev sönderbombat i en hagelskur för några veckor sen och jag blev totalt bortskämd. Jag fick en stol framställd under ett parasoll, en hög med tidningar, kall dricka och en liten stol att ha fötterna på. Desssutom blev vi bjudna på mat *MUMMA*.
Fick med oss en massa saker hem i form av kläder, bärsele, badbalja och en annan badmojäng som Bebbis får sitta i när den badar i badkaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0