Fick nåt ryck

Igår ringde de från Barnens Hus och sa att vårt skötbord hade kommit. Vi pallrade oss iväg i värmen och hämtade hem det. Väl hemma fick vi för oss att sätta ihop det och jag är så nöjd. Välinvesterade pengar om jag får säga det själv. Till och med Erik är nöjd att han lät mig bestämma på den fronten ;) När vi var klara med skötbordet fick vi ett ännu större ryck och monterade ihop spjälsängen av bara farten. Så nu står det en tom spjälsäng utan madrass och väntar på bebis som inte ska komma förrän om två månader (v31+1 idag). Bilder kommer när rummet är färdigt. Ju snabbare jag blir av med den berömda soffan desto snabbare blir det klart.

Slutligen vill jag skicka ut en stående ovation till vädergudarna som insett att det går att ha en temperatur på max 25 grader och fortfarande kalla årstiden sommar. Det behöver inte vara helvetiskt varmt. Vaknade inatt av en konstig känsla i kroppen...jag frös lite!!! Det har man ju inte upplevt på ett tag sen nu så kroppen visste inte riktigt hur den skulle reagera.

Imorrn blir det fisketur med Erik och min pappa. Ska bli spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0