På allmän begäran...

...kommer det nu en bild på magen. Den togs för nån vecka sen så jag har om möjligt blivit ännu större nu ;)



I övrigt kan jag berätta att jag är färdig med all praktik för den här terminen. Det är väl meningen att vi ska plugga hemma den här veckan men jag har legat i så jag är färdig sedan flera veckor med inlämnings- och instuderingsuppgifter :D Borde kanske plugga lite på uppsatsen men jag vet inte vart jag ska börja.
Nästa vecka bär det av till Umeå och veckan efter det börjar jag jobba på BB.

Nu ska jag gå och bädda ner mig på soffan. Jag snarkar så mycket att jag frivilligt valt att skona Erik några dagar den här veckan när han ska upp och jobba. Tror vi båda sover bättre nu faktiskt. Jag får titta på TV tills jag somnar och han kan breda ut sig och sova i lugn och ro. Vad gör man inte...;)

Kommentarer
Postat av: Ida

fiiiiin=)

2010-05-25 @ 21:48:28
Postat av: Sofie

Åh!! Fiiinmagen!!! =) Massa kramar!!

2010-05-26 @ 17:57:45
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com
Postat av: Fanny

Hihi va mysigt :) Hoppas allt går bra.

Själv har jag bara två veckor kvar i skolan nu... Bara två veckor... Har noll motivation för plugget. Nu vill jag bara jobba!!! :D Kramar

2010-05-26 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0