Vilken dag

Dagen skulle börja klockan 8 men jag kom inte ur sängen förrän 9.30. Ingen större skada skedd dock, får bara lite mer att göra imorrn istället. När jag stapplat mig ur sängen och fått på mig tillräckligt med kläder för att inte väcka anstöt när jag gick ut tog jag mig ner till Absolut Brun där jag ägnade mig åt 20 minuters fåfänga i hopp om att bli lite mindre genomskinlig. När jag duschat, fått i mig mat och skulle göra mig i ordning för att åka på praktik ser jag att jag fått en skum fläck på ena ögonlocket. Fyllesminkning tänkte jag men den gick inte bort hur mycket jag än "topsade". Då tänkte jag cancer istället och sen hann jag inte tänka mer för det blev lite bråttom. Får väl se hur det artar sig annars får jag väl uppsöka nån form av läkare eller dylikt. Kanske hittar på nån hunkig ögonläkare nu när jag är på sjukhuset, men jag har börjat inse att läkarna här i stan inte riktigt når upp till samma nivå som de på TV.

Apropå sjukhuset! Gjorde min första dag på BB idag. Allt var bara bra! Trevlig personal och söta bebisar.
Min kära handledare lät mig dessutom gå hem en timme tidigare (kl.21.00). Pga. strömavbrott i Swedbank Arena kunde jag därmed se sista perioden i final 4 mellan LHC-MoDo. Det är bra handledarskap det!!! På torsdag tänker jag dock se hela matchen. Låser in antingen mig eller pojkvännen i sovrummet så jag får titta ifred. Kan kanske få honom att titta eftersom en av hans gamla lagkompisar spelar i MoDo (Adam Andersson). Föredrar annars att titta i lugn och ro så jag får leva ut mina aggressioner i fred. Har blivit dåligt med live-hockey i vinter så det finns mycket inbundna känslor som måste ut.
Nu känner jag att jag bara skriver för skrivandets skull. Hoppar i säng istället. I morrn bitti är det dags att leka sjuksyrra igen.

Kramen på er alla

Kommentarer
Postat av: Elin

Japp det gör vi. fast det blir lungt för mig =)

2007-04-13 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0