Får inget gjort!

Nu har vi bott i lägenheten i över ett halvår och vi har fortfarande inte fått upp golvlisterna. Pga min enorma oförmåga att tänka logiskt är jag helt oförmögen att ta mig an detta projekt på egen hand. Erik verkar ha gått in i nån form av standby-läge så han gör inget heller. Detta resulterar i att jag går runt och gnäller och tjatar tills han ledsnar och går över till totalt OFF-läge istället.
Min önskan är att listerna sitter på plats tills Erik går på semester i augusti men jag har mina tvivel.

Dessutom har jag konstaterat att denna lägenhet helt saknar förvaringsmöjligheter. Vindsförrådet och klädkammaren är fulla och ändå står det grejer kvar i vardagsrummet som inte får plats nånstans.

I förhoppning om att nån kanske ska nappa kan jag här, för en billig peng, erbjuda två höga, smala Billy-bokhyllor i ek. Den ena har vitrindörr med ekram. Vidare kan jag erbjuda ett datorbord (Mikael) med överhylla samt en TV-möbel (kommer inte ihåg vad den heter) i ek med frostade glasdörrar med ekram.
Den smarte tänker säkert nu "men lägg ut grejerna på Blocket!". Skulle dock bli ytterst glad om jag blev av med grejerna på annat sätt eftersom jag inte tycker att det är så lustigt att ha främmande "fyndare" plingande på min dörr. Eftersom jag är en "mongo-magnet" så kommer det garanterat att dyka upp minst en människa med tveksam kognitiv status. Tänker närmast på när jag skulle visa gamla lägenheten....

Kommentarer
Postat av: Katharina

Hey! Vad ska du ha för tv-möbeln?

Ska ju flytta snart jag! Och saknar just en sån. Kan hända att jag är lite sugen på billysarna också men man ska väl inte shoppa loss förrän man har en lägenhet =)

2008-06-27 @ 14:35:05
Postat av: Anonym

haha.. jo jag har ju visst gjort de :p får så hur länge jag orkar med de.. men men :P haha !



nu måste jag fara o jobba :D kolla klockan !:P



2008-06-28 @ 05:23:12
URL: http://momalolinons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0