Nu börjar jag se likheten

Den bedårande Denise har sedan förra året nån gång påpekat att vår kära vän the Crizz är lik fotbollsspelaren "Chippen". Jag har ställt mig tveksam till detta och inte riktigt varit beredd att hålla med. Men idag hittade jag en bild på "Chippen" där jag kan hålla med om att likheten finns där, om man bortser från ansiktsbehåringen som inte är lika uttalad hos the Crizz. Har tyvärr ingen bild på the Crizz men Denise kanske har en som kan användas som referens. Jag hänvisar alla nyfikna till henne i hopp om att hon kan hjälpa er ;)


Ett skapligt förvirrat inlägg som kanske inte bidrog till världsfreden men that's me, take it or leave it!
Nu ska jag gå och mentalt försöka förbereda mig inför morgondagen som innebär att klockan ringer kl. 05.20. Dagen kommer sedan att tillbringas på min oerhört "harmoniska" arbetsplats på sjukhuset. Tur att man har nära till psyk om det skulle behövas ;)


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag är ledsen att behöva göra dig besviken men jag har ingen bild på the ChriZz. Men alla ni som läser får ju gärna titta in på min blogg ändå! :)

2008-06-18 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0