Shit på torsdag händer det!

Nu börjar det närma sig, med stormsteg. På torsdag blir jag NurseLinda på riktigt, och löjtnant Nyman oxå för den glömt det. Tänk att jag har lyckats åstadkomma nåt här i världen. Suck on that alla ni som trodde jag skämtade när jag sa att jag skulle plugga till sjuksyrra. Och om en vecka börjar jag jobba oxå, suck even harder alla ni som inte trodde att jag skulle kunna få nåt jobb.

Klockan 15 startar spektaklet i Heliga Trefaldighetskyrkan för den som känner för att närvara. The more the merrier.
Denise!: Jag tror att trubaduren som ska spela skulle uppskatta komp på beckar, det skulle onekligen liva upp det hela.

Nu ska jag titta på nåt avsnitt av Gossip Girl, en serie jag aldrig trodde att jag skulle kunna uppskatta. Får lite flashbacks till gymnasietiden, inte för att jag gick på en privatskola i centrala New York men ändå ;)

Ha det kära läsare, och tänk över er närvaro på torsdag ;)

Kommentarer
Postat av: katta

ska du få rocken då eller? =)

2008-06-03 @ 10:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0