En perfekt söndag


André Pops

Sitter i soffan och slappar framför TV:n. Jag bara älskar helgerna på vintern med Vinterstudion på SVT. Det är bara att luta sig tillbaka och njuta av vintersport i alla dess former. Idag bjuds det på skidskytte från Östersund. Kan inte bli mycket bättre. Vinter-hetingen André Pops i studion och kärnfulla kommentarer från den svenska skidskyttekaptenen Staffan Eklund som sin vana trogen har en penna uppstoppad i mössan. Den här säsongen har de dessutom försett Staffan med en liten tavla som visar svenskarnas träffbild. Allt är så där underbart svennigt och jag njuter för fulla muggar. Att jag fått upp granen som står och tindrar i sitt hörn gör bara det hela ännu bättre.

Nu måste jag gå och göra lite nytta, kom på att jag åker till Sundsvall imorrn och kommer hem på onsdag. Borde kanske packa lite.


Foto: Bildbyrån
Staffan Eklund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0