Lucia

Klockan fem imorse tyckte Lukas att det var dags att fånga dagen. Lyckades skjuta på det hela en halvtimme men då ville han verkligen kliva upp. Efter att han fått en skvätt mat var han nöjd för stunden och lyckades somna om typ tre timmar. Tyvärr somnade jag inte om lika lätt så jag är "lite" trött för tillfället.

Idag unnar vi oss ett extrabesök på BVC för att visa upp Lukas' kinder. Trodde först att han bara var torr av kylan men nu börjar jag tro att det är eksem eller allergi mot nåt. Vill inte gärna börja smörja med kortison men måste jag så är det bara så.

När Erik kommer hem i eftermiddag ska vi lussa för honom. Han kommer att få "the experience of a lifetime" ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha vad härliga ni är!! Har du inget bildbevis? ;) Puss&kram!

2010-12-14 @ 11:30:01
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0