Ett mönster?

Nu gräver jag väl min egen grav genom att gå ut med det här offentligt, men jag börjar *peppar, peppar...* skönja ett visst ät och sov-mönster hos Lukas. Det skulle vara så skönt om det höll i sig hyfsat så att man lättare kan planera dagen. Just nu har han somnat på soffan och de senaste dagarn har han sovit nån timme i sträck när han somnat den här tiden. Men inget gott som har nåt ont med sig, det jag verkligen skulle behöva göra är att plocka ur och i diskmaskinen och då vaknar han garanterat och då har vi ett problem ;)

Nu till nåt annat... Det glädjer mig verkligen att Denise har börjat blogga igen. Jag är ruskigt avundsjuk på henne att hon bor i Östersund och därmed har möjlighet att njuta av "Vintermums" Pops i samband med världscupen i skidskytte. Håller en tumme för att hon får biljetter ;)


Vintermums!
Foto: svt.se

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, vad söt du är! Och ja, jag är kvar i Ösd vt -12, hoppashoppashoppas du får praktik här då! Eller hoppas för min skull iaf, förstår at du antagligen hellre velat vara i Gävle? Nära karl och barn, men nära din far är väl också helt okej! ;)

2010-11-07 @ 20:34:35
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/
Postat av: Sara

hej hopp!

Jag tycker att du ska köpa en i 74a. Är riktigt stor risk att han drunknar i 80 och köper du 74an kan kan ju ha den hela våren.

Leo hade 80 tills han var ca 13-14månader (å några plagg längre såklart)

74spammet e ganska stort upplevde jag, kunde ha 74 vääääldigt länge å en overall e ju alltid större i storlek så det e nog safe.



slutsats: 74a!



;)

2010-11-09 @ 12:09:00
URL: http://saraochleo.blogg.se/
Postat av: Sara

haha .. lycka till .. ses på fredags då

2010-11-09 @ 17:32:06
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0