Lilla hjälten

Lukas klarade 7 kilos-strecket! Så vid 5 mån och 1 vecka väger han nu 7020 gram och är 68,5 cm lång, liten men naggande god med andra ord.
Vaccinationen gick jättebra, han gnällde till lite bara och sen var det bra. Jag var lite orolig innan med tanke på att han blev helt skogstokig förra gången. Däremot har han varit lite mosig nu på kvällen och har lite svårt att komma till ro. Han sover ett tag och så vaknar han till lite innan han somnar igen. Ingen feber dock så jag har ändå hopp om natten.
Jag skötte mig oxå bra idag för jag kom ihåg att be om nya D-droppar :D

Imorrn ska jag försöka komma upp i tid så att vi kan ta oss fram och tillbaka till stan innan det blir skidor på TV.


Foto: Farfar Örjan
Från dopet 110205

Kommentarer
Postat av: Sara

uuh, "farfar"örjan låter så gammalt .. :)

2011-03-01 @ 13:34:26
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0