Semesteruppdatering!

Föjlande har hänt sen sist:
* Jag har mindre än hälften kvar av min semester :(
* Har varit o tältat med karln min. Skönt att slippa dator o mobil ett tag.
* Det var så skönt att slippa mobilen att det tog två dagar innan jag kom på att jag skulle packa upp den.
* Cityfesten har börjat o jag kunde inte bry mig mindre. Detta betyder dock inte att jag tackar nej om det är nån som ska ha fest ;)
* Jag har ett stort hål i en tand. Det är därför jag är uppe i denna arla morgonstund, för att ringa tandläkaren med förhoppning om att få en tid inom en snar framtid. Fick tid den 18:e september o med den kunskapen i bakhuvet hade jag kunnat sova nån timme till istället.
* Har bokat tid för synundersökning på Specsavers så nu ska jag äntligen fixa nya glasögon. Två par rättare sagt! Billigt o bra, billigare än vad ett par skulle ha kostat på Synsam.
* Har snart läst ut Harry Potter, jag är en slow reader. Vad göra sen?

Sen har det väl inte hänt så mycket mer o jag lider inte av det, är ju en professionell slacker så jag kan ju det här med att njuta av att inte göra nånting.
Konstaterade under semestern att GPS nog borde kunna konkurrera ut nåt av de sju underverken. Gäller dock att inte lita blint på den utan att läsa nån trafikskylt. Att köra bil på en spårvagnsled och få möte av en polis är aldrig bra. Det kräver många snabba ratt- och fotrörelser för att komma ur den situationen på bästa möjliga sätt.

Ha det kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0