Tomten har en släpvagn...

Idag har jag serverat Tomten i driven. Kan meddela att han kör en liten van med en släpvagn bakpå. Den är nog till för att frakta alla julklapparna. Jag passade på att på mitt allra trevligaste sätt önska en God Jul till honom och Tomtemor som satt bredvid, man vill ju inte stöta sig med the Big Red. Till vardags kör Tomten buss för X-trafik.

För övrigt har jag ingen som helst julstämning i år. Skulle bara vilja bädda ner mig i soffan och titta på Tv eller nåt annat vardagsnöje.

Ska försöka komma i lite stämning innan jag går och lägger mig genom att ta en julskinkesmörgås med senap. Funkar inte det så bäddar jag ner mig och hoppas på att det kommit en halvmeter snö tills imorrn eller att det åtmonstone faller stora Disney-flingor från himlen.

Tack för alla julkort förresten. Måste erkänna att jag varit extremt dålig på att skicka några egna i år. Det betyder inte att jag inte tycker om er som jag inte skickat till, jag har bara haft annat för mig. Det mest exotiska julkortet jag fick var från Thailand...och så fick jag ett från Linköping men det kanske inte ses som så exotiskt, trots att det var stämplat i Nässjö. Det är upp till er att avgöra.

Ho, Ho, Ho...Merry Christmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0