ETT ynka litet fel

Idag har det skrivits tenta. I läkemedelsräkning och farmakologi. Det gick väl halvbra, vet att jag kommer att få göra om räkningen eftersom jag hade ett ynka litet fel. Ett fel kanske inte låter så farligt men det krävdes 100% rätt för att vi skulle bli godkända. Det är ju ganska förståeligt, man vill ju inte räkna fel och ta livet av nån stackars patient.

Har en helt ledig helg framför mig. Inget plugg och framförallt inget jobb. Senast detta hände var nån gång i december så jag anser mig ha rätten att inte svara om det ringer från jobbet. På måndag är det dock dags för nya tag då det vankas sju timmar föreläsning i pediatrik och gynekologi.
Hur ska man då fördriva tiden finns det kanske någon som undrar nu? Jo det ska jag berätta! Det kommer att gå alldeles utmärkt. Både alpin-VM och skidskytte-VM börjar imorrn så jag kommer att kunna hålla mig sysselsatt. För en sportnörd av mina mått är det nästan religiöst när det börjar ett stort mästerskap. Kan kanske snappa upp några tips inför min egna karriär på skidor. Tänker då på Vasaloppet 2012 då jag tänker debutera i "tävlingssammanhang". Nyfikna ombeds boka in första söndagen i mars 2012. Vid visat intresse kan undertecknad försöka fixa bra publikplatser vid målgången. Huvudmålet just nu är att ha fler bakom mig än framför när jag passerar mållinjen. Jaja, där ljög jag lite. Det absoluta målet är att först och främst ta mig i mål överhuvudtaget.

"Tyngden på dalskidan, älskling"

Kommentarer
Postat av: alexandra

Nämen! Se på fan vem som hänger här! =)

2007-02-03 @ 10:50:20
URL: http://sundancekids.blogg.se
Postat av: alexandra

Nämen! Se på fan vem som hänger här! =)

2007-02-03 @ 10:50:25
URL: http://sundancekids.blogg.se
Postat av: Sara

Betrakta då att jag på min höjd går ut kanske varannan månad, eller möjligtvis en hel gång i månaden. Så detta med två helger på rad, det måste ju bara vara häftigt, ur Saras ögon sett. ;)

2007-02-03 @ 12:30:16
URL: http://satsaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0