De borttappade lönespecen

Vänner, ha förtröstan! Jag har idag fått reda på vad som hänt med våra lönespec. Posten hade tappat bort dem och det är därför vi fått dem försent. Det är med sorg i hjärtat *ironi* jag kan berätta att detta drabbat alla våra kamrater i den svenska McD-"sekten". Vår kära chef låter dock meddela att om du inte fått ditt spec den 25:e kommer det med stor sannolikhet den 26:e.
Men man ska inte tro att problemen är ur världen för det. Jag har fått alldeles för lite lön utbetald! Antalet timmar är korrekt men det stämmer inte med det jag har fått ut. Så nu har chiiifen nåt att bita på i helgen.

Kan för de som bryr sig meddela att jag under fredagförmiddag kommer att utkämpa en kamp innehållande blod, svett, tårar och två alldeles för små fötter. Ska nämligen ut på jakt efter ett par skor. Detta är en återkommande kamp som ofta brukar sluta i att jag köper ett par sneakers eftersom dessa är de enda som går att hitta i "babystorlek".

Återkommer med mer info direkt ifrån rinkside!

Kram alla vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0