Självdisciplin...not

Undrar hur länge man ska behöva stirra på en bok för att få den att öppna sig och läsa sig själv? Konstaterade precis att jag har tenta på fredag och jag har inte ens öppnat boken än. Måste lyckas på den här tentan för jag har inte tid att göra om den.
Detta skulle ju inte vara något problem om jag hade lite mer självdisciplin. Men så är inte fallet och ju mer jag har att göra desto mindre blir gjort. Skulle behöva nån som piskar på mig och får mig att vara lite seriös.
Kommer på en massa saker jag kan göra istället för att plugga. Skulle definitivt behöva städa, organisera diverse viktiga papper och en massa andra "roliga" saker. Tvätta skulle jag behöva göra oxå.

Nej nu blir det lite läkemedelsräkning.

Ha det friends

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag saknar dig med! Men snart är det tårtdags ;)
Lycka till med tentan !

2007-01-29 @ 16:38:41
URL: http://Elin0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0