Det var den helgen det...

Believe it or not! Fick faktiskt några biobiljetter som lön för mödan när jag jobbade i City i fredags. Tack Robban! Fick dessutom en skitstängning på halsen ute i Valbo. Avslutade dagen med en nattlig middag på Max tillsammans med Niklas som bl.a. innehöll nån typ av soppa till dipsås som tydligen skulle vara god. Vi hade dock lite svårt att förstå det. Tack för maten, jag får väl bjuda igen nån dag!

Både lördag och söndag fortlöpte utan större problem så jag tänker inte ödsla någon större energi på att skriva om dem. Nu ska jag istället försöka bli lite tröttare så jag kan sova. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Självklart kommer vi och hälsar på! förväntar oss en gratis nugget eller något då! ;) Du! Han ska få heta stig i andra namn.. =) Vilket gör att du måste komma till dopet (min 20årsfest) Att inte komma är inte ett alternativ... =) kraaaam

2007-06-23 @ 20:12:00
URL: http://amelies.blogg.se
Postat av: Ammi

Som det ser ut nu så blir det den 4 augusti..! Har dock inte kollat upp om stugan är ledig, men ska göra det inom kort =) Jobbar du då?

2007-06-24 @ 19:19:36
URL: http://amelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0